X
   
 
    • در راستای حمایت از طرح جوانی جمعیت کشور صورت گرفت:

      پرداخت 610 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند آوری از سوی بانک پارسیان

      پرداخت 610 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند آوری از سوی بانک پارسیان

      بانک پارسیان همگام باسیاست‌های دولت در اجرای بند الف تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 کل کشور و ماده 10 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، تا نیمه اول تیرماه سال جاری، 1621 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند آوری به مبلغ 610 میلیارد ریال به مشمولان این طرح پرداخت کرده است.

      همچنین این بانک در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و همسویی با برنامه‌های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان، تا نیمه اول تیرماه با پرداخت 3،057 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، تعداد 2 هزار و 305 نفر را به خانه بخت فرستاد.
      گفتنی است؛ بانک پارسیان در راستای توسعه عدالت اجتماعی و ارتقای رفاه و امنیت اقتصادی همه اقشار جامعه تا پایان سال گذشته نیز بیش از 46 هزار و 700 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در بخش‌های ازدواج، درمان، مسکن، اشتغال و ضروری به حدود 182 هزار نفر پرداخت کرده است.
      بانک پارسیان بر پایه این اقدامات توانست بهترین عملکرد را در حوزه حمایت از محرومان به نام خود ثبت کند. گزارش‌های منتشرشده نشان می‌دهد که بانک پارسیان با تحقق 111 درصدی بودجه ابلاغی دربند ب تبصره 16 سال 1400 مبنی بر حمایت از افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) بالاترین درصد عملکرد را بین بانک‌های کشور از آن خودکند.شایان ذکر است؛ بر اساس مصوبه بودجه 1400، مبلغ 500 میلیارد ریال پرداخت تسهیلات برای این بانک پیش‌بینی‌شده بود که با پرداخت 553 میلیارد ریال در قالب 939 پرونده، بالاترین درصد عملکرد بین بانک‌های کشور به بانک پارسیان رسید.

      گالری