X
   
 
    • بسته ويژه بانك پارسيان با ويژگي‌هاي جذاب براي كاركنان سازمان‌ها

      بسته ويژه بانك پارسيان با ويژگي‌هاي جذاب براي كاركنان سازمان‌ها

      بانك پارسيان در راستاي كمك به سازمان‌ها و به منظور بهبود وضعيت معيشت و توان خريد كاركنان آنان، اقدام به ارائه طرحي با عنوان "بسته ويژه كاركنان سازمان‌ها " كرده است. اين بسته ويژگي‌ها و امكانات متعددي را مانند؛ افتتاح حساب كاركنان، واريز حقوق كاركنان، اعطاي تسهيلات به همراه ساير مزاياي قابل ارائه از طريق شركت هاي زيرمجموعه بانك پارسيان براي كاركنان سازمان‌ها دارا مي‌باشد.

      با توجه به شرايط اقتصادي كشور و تمايل سازمان‌ها به تقويت توان خريد كاركنان خويش، بسته مذكور ابزاري بسيار اثربخش براي تعامل بهتر با سازمان‌ها و بهره‌مندي آنان از خدمات بانك پارسيان خواهد بود.
      به اعتقاد بسياري از متخصصين حوزه كسب‌وكار و مديريت، يكي از عناصر كليدي هر سازماني، منابع انساني آن مجموعه است. ضرورت منابع انساني در يك مجموعه به‌قدري زياد است كه كارشناسان اين حوزه در سال‌هاي اخير تمركز زيادي روي مديريت آن داشته‌اند.
      در سازمان‌ها، كاركنان بزرگ‌ترين منبع و مسير موفقيت آن سازمان به شمار مي‌آيند. رفتار منصفانه با كارمندان و فراهم كردن فرصت‌‌هايي براي رشد آنان به سازمان كمك مي‌كند تا ايده‌ها را در مسير دستيابي به اهداف تجاري عملي كند، اين دقيقاً همان كاري است كه نيروي انساني به‌خوبي از عهده آن برمي‌آيد.
      جهت حفظ رضايت كاركنان و رفع نياز‌هاي ايشان، بسته ويژه كاركنان سازمان‌ها توسط بانك پارسيان تهيه و جهت بهره‌برداري به سازمان‌ها ارائه گرديد.
      خدمات و تسهيلات به كاركنان سازمان‌ها دربسته ويژه پارسيان
      بسته ويژه كاركنان سازمان‌ها به‌گونه‌اي طراحي‌شده است كه تمامي شركت‌ها با ماهيت دولتي، عمومي و خصوصي مي‌توانند از اين بسته استفاده كنند.
      براي افتتاح حساب كاركنان، مي‌توانيد از طريق اپليكيشن پارسيان من يا تكميل فايل افتتاح حساب گروهي و ارسال آن به بانك استفاده كنيد.
      حقوق كاركنان نيز مي‌تواند به‌صورت حضوري از طريق تكميل فرم درخواست و فايل واريز حقوق كاركنان توسط سازمان و ارسال به شعبه، يا غيرحضوري از طريق اينترنت بانك پارسيان و سامانه پارس واريز شود.
      به كاركنان نيز تسهيلاتي مانند اعطاي تسهيلات در قبال اخذ كامزد تا 4 برابر حقوق كاركنان و حداكثر معادل سقف اعتبار كارت اعتباري بعد از سومين واريز حقوق كاركنان در بانك، اعطاي تسهيلات پايشي حداكثر تا 4 برابر معدل ايجادشده در حساب شخصي كاركنان با بهترين شرايط و اعطاي كارت اعتباري چندبخشي با محل مصرف مشخص بدون كارمزد و پايش ارائه مي‌شود.
      در روش اعطاي تسهيلات از طريق كارت اعتباري چندبخشي با محل مصرف مشخص؛ امكان خريد از فروشگاه‌هاي طرف قرارداد با بانك، مذاكره و عقد قرارداد با فروشگاه‌هاي پيشنهادي سازمان و اعطاي كارت اعتباري با نرخ ترجيحي به كاركنان وجود دارد.
      ساير مزاياي قابل‌ارائه به كاركنان سازمان‌ها دربسته ويژه پارسيان
      تسهيل در شرايط افتتاح حساب‌جاري، قرعه‌كشي‌هاي فصلي (در صورت انتخاب سپرده سبا)، بهره‌مندي از جوايز موجود در باشگاه مشتريان بانك پارسيان از طريق امتيازات كسب‌شده در باشگاه، تخفيف لحظه‌اي 1 تا 50 درصدي در شبكه پذيرندگان (بيش از 14هزار پذيرنده در شبكه تاپيا)، استفاده از حداكثر نرخ‌هاي تخفيفي موجود در بيمه اهالي ، امكان برگزاري كمپين‌هاي تشويقي ويژه هر سازمان از طريق باشگاه مشتريان و استفاده از مزاياي شركت‌هاي زيرمجموعه بانك پارسيان از ديگر ويژگي‌هاي بارز و متعدد بسته ويژه كاركنان سازمان‌ها مي‌باشد كه توسط بانك پارسيان آماده‌سازي و جهت بهره‌برداري ارائه‌شده است.

      gallery