X
   
 
    • ثبت مغایرت
      کاربر گرامی جهت تسریع در رسیدگی به درخواست پیش از تکمیل فرم به نکات زیر توجه فرمایید:
      1 .تکمیل صحیح کلیه اطلاعات درخواستی موجب تسریع در رسیدگی درخواست شما خواهد شد، خواهشمند است در تکمیل اطلاعات دقت الزام را مبذول فرمایید.
      2 .جهت تسریع در رفع مغایرت پایانه های فروشگاهی و اینترنتی پارسیان تجارت الکترونیک پارسیان (به سامانه تلفنی ٢٣١٨ تاپ مراجعه نمایید)
      3 .دارندگان کارت بانک پارسیان در خصوص مغایرت تراکنش های شتابی و شاپرکی در صورت عدم برگشت مبلغ بعد از 72 ساعت کاری، به منظور تسریع در رفع مغایرت به بانک پذیرنده و یا شرکت های پرداخت مربوطه مراجعه و یا تماس حاصل نمایند. لیست شماره تماس های شرکت های پرداخت
      تاریخ ثبت درخواست: 1402/12/05
      اطلاعات مشتری
      نام و نام خانوادگی : تابعیت :
      شماره ملی :
      شماره اختصاصی اشخاص خارجی :
      *
      -
      تلفن همراه :
      شماره کارت :
      *
      اطلاعات مغایرت بانکی
      نوع عملیات :
      شماره سیم کارت مورد شارژ : *
      شماره کارت مقصد :
      *
      نام بانک پذیرنده یا شرکت پرداخت :
      نوع پایانه (دستگاه) :
      مبلغ تراکنش انجام شده : *
      مبلغ دریافتی / مورد نظر مشتری :
      *
      تاریخ تراکنش : ساعت تراکنش :
      توضیحات تکمیلی :
      مدارک مغایرت -
      نشانی
      کد امنیتی: *   تولید مجدد کد امنیتی  
    • پیگیری
      کد پیگیری:  *
      کد امنیتی:
      تولید مجدد کد امنیتی
      *