کاربر گرامی جهت تسریع در رسیدگی به درخواست پیش از تکمیل فرم به نکات زیر توجه فرمایید:
1 .تکمیل صحیح کلیه اطلاعات درخواستی موجب تسریع در رسیدگی درخواست شما خواهد شد، خواهشمند است در تکمیل اطلاعات دقت الزام را مبذول فرمایید.
2 .جهت تسریع در رفع مغایرت پایانه های فروشگاهی و اینترنتی پارسیان تجارت الکترونیک پارسیان (به سامانه تلفنی ٢٣١٨ تاپ مراجعه نمایید)
3 .دارندگان کارت بانک پارسیان در خصوص مغایرت تراکنش های شتابی و شاپرکی در صورت عدم برگشت مبلغ بعد از 72 ساعت کاری، به منظور تسریع در رفع مغایرت
به بانک پذیرنده و یا شرکت های پرداخت مربوطه مراجعه و یا تماس حاصل نمایند. لیست شماره تماس های شرکت های پرداخت |
تاریخ ثبت درخواست:
1403/02/31
|
نام و نام خانوادگی :
|
|
تابعیت :
|
|
شماره ملی :
شماره اختصاصی اشخاص خارجی :
|
*
-
|
تلفن همراه :
|
|
شماره کارت :
|
*
|
نوع عملیات :
|
|
شماره سیم کارت مورد شارژ :
|
*
|
شماره کارت مقصد :
|
*
|
نام بانک پذیرنده یا شرکت پرداخت :
|
|
نوع پایانه (دستگاه) :
|
|
مبلغ تراکنش انجام شده :
|
*
|
مبلغ دریافتی / مورد نظر مشتری :
|
*
|
تاریخ تراکنش :
|
|
ساعت تراکنش :
|
|
توضیحات تکمیلی :
|
|
مدارک مغایرت
|
-
|
کد امنیتی:
|
*
|