X
   
 
    • ثبت مغایرت
      کاربر گرامی جهت تسریع در رسیدگی به درخواست پیش از تکمیل فرم به نکات زیر توجه فرمایید:
      1 .تکمیل صحیح کلیه اطلاعات درخواستی موجب تسریع در رسیدگی درخواست شما خواهد شد، خواهشمند است در تکمیل اطلاعات دقت الزام را مبذول فرمایید.
      2 .جهت تسریع در رفع مغایرت پایانه های فروشگاهی و اینترنتی پارسیان تجارت الکترونیک پارسیان (به سامانه تلفنی ٢٣١٨ تاپ مراجعه نمایید)
      3 .دارندگان کارت بانک پارسیان در خصوص مغایرت تراکنش های شتابی و شاپرکی در صورت عدم برگشت مبلغ بعد از 72 ساعت کاری، به منظور تسریع در رفع مغایرت به بانک پذیرنده و یا شرکت های پرداخت مربوطه مراجعه و یا تماس حاصل نمایند. لیست شماره تماس های شرکت های پرداخت
      تاریخ ثبت درخواست: 1400/05/10
      اطلاعات مشتری
      نام و نام خانوادگی : * تابعیت : *
      شماره ملی :
      شماره اختصاصی اشخاص خارجی :
      *
      تلفن همراه : *
      شماره کارت :
      * * * *
      *
      اطلاعات مغایرت بانکی
      نوع عملیات : *
      شماره سیم کارت مورد شارژ : *
      شماره کارت مقصد :
      *
      نام بانک پذیرنده یا شرکت پرداخت : *
      نوع پایانه (دستگاه) : *
      مبلغ تراکنش انجام شده : *
      مبلغ دریافتی / مورد نظر مشتری :
      *
      تاریخ تراکنش : * ساعت تراکنش : *
      مثال:14:20:00
      توضیحات تکمیلی :
      مدارک مغایرت
       مدارک مغایرت
       
      هیچ فایلی موجود نیست. برای بارگذاری فایل اینجا را کلیک کنید.

      نام فایل بایستی انگلیسی باشد.
      حداکثر 1 مگابایت و در قالب یکی از فرمت های rar,zip,pdf,png jpeg,jpg
      (مدارک پیشنهادی : تصویر رسید ناموفق – صورتحساب غیر پارسیانی – تصویر کارت ملی)
      نشانی
      استان : * شهر : *
      شعبه محل مغایرت یا نزدیکترین شعبه محل سکونت : *
      کد امنیتی: *   تولید مجدد کد امنیتی  
    • پیگیری
      کد پیگیری:  *
      کد امنیتی:
      تولید مجدد کد امنیتی
      *