X
   
 
    • عملكرد 8 ماهه بانك پارسيان در پرداخت تسهيلات قرض‌الحسنه / وام ازدواج صدرنشين تسهيلات قرض‌الحسنه پرداختي پارسيان

      عملكرد 8 ماهه بانك پارسيان در پرداخت تسهيلات قرض‌الحسنه / وام ازدواج صدرنشين تسهيلات قرض‌الحسنه پرداختي پارسيان

      بانك پارسيان طي 8‌ ماهه سال جاري، بيش از 49 هزار ميلياردريال تسهيلات قرض‌الحسنه در بخش‌هاي؛ ازدواج، فرزند آوري، اشتغال‌زايي، خودرو بنياد شهيد و امور ايثارگري، مسكن و درمان به متقاضيان از طريق صندوق قرض‌الحسنه بانك پارسيان پرداخت كرده است كه 96 درصد آن تسهيلات تكليفي بوده است.

      به گزارش روابط عمومي بانك پارسيان، اين بانك از ابتداي امسال تا پايان آبان ماه 1402، به‌منظور اجراي قانون حمايت از خانواده و جواني جمعيت تعداد 11،135 فقره وام فرزند آوري به مبلغ 6،360 ميليارد ريال پرداخت كرده است.
      همچنين اين بانك كه در زمره بانك‌هاي برتر در زمينه پرداخت تسهيلات قرض‌الحسنه ازدواج است، در راستاي تحكيم بنيان خانواده و كمك به تشكيل آن و تسهيل ازدواج جوانان، با پرداخت 20،253 ميليارد ريال تسهيلات ازدواج، بيش از 10،169 جوان ايراني را به خانه بخت فرستاد و توانست فراتر از تكليف قانوني اهداف بودجه اين بخش را تحقق بخشد.
      همچنين با توجه به اهميت توسعه اشتغال‌زايي و كاهش نرخ بيكاري در روستاها و مناطق كم برخوردار و ايجاد اشتغال پايدار در بخش روستايي و عشايري در مدت يادشده اين بانك بالغ‌بر16،528 فقره تسهيلات اشتغال‌زايي بنياد بركت به مبلغ 17،990 ميليارد ريال به مشمولان طرح اشتغال‌زايي اجتماع‌محور بنياد بركت ارائه داده است.
      بانك پارسيان در راستاي توسعه عدالت اجتماعي و ارتقاي رفاه و امنيت اقتصادي اقشار جامعه و عمل به وظيفه مسئوليت‌هاي اجتماعي خود و در جهت توانمندسازي افراد تحت پوشش كميته امداد امام خميني (ره) نيز در اين مدت، تعداد 1،890 وام قرض‌الحسنه اشتغال بالغ‌بر 2،428 ميليارد ريال به مددجويان كميته امداد پرداخت كرده است.
      همچنين اين بانك در راستاي حمايت از خانواده معزز شهدا و ايثارگران، 117 فقره وام خودرو به مبلغ 293 ميلياردريال پرداخت كرده است.
      تأمين نيازهاي تسهيلات قرض‌الحسنه ضروري، تعمير/وديعه مسكن و درمان نيازمندان نيز در دستور كار صندوق قرض‌الحسنه بانك پارسيان بوده است كه در مدت يادشده، تعداد 4000 فقره تسهيلات به مبلغ 1736 ميليارد ريال به متقاضيان پرداخت‌شده است.
      گفتني است؛ بانك پارسيان با كمك به اقشار آسيب‌پذير و ايجاد فرصت‌هاي شغلي پايدار به‌ويژه در مناطق محروم و روستايي، نقش‌آفريني مؤثري در راستاي توسعه عدالت اجتماعي، ارتقاي رفاه و امنيت اقتصادي اقشار جامعه داشته است.

      gallery