X
   
 
    • پيام تبريك رييس كانون بانك هاي خصوصي و مديرعامل بانك پارسيان به مناسبت هفته بسيج

      پيام تبريك رييس كانون بانك هاي خصوصي و مديرعامل بانك پارسيان به مناسبت هفته بسيج

      رييس كانون بانك ها و موسسات اعتباري خصوصي و مديرعامل بانك پارسيان، فرا رسيدن هفته بسيج را تبريك گفت.

      متن پيام دكتر كورش پرويزيان بدين شرح است:
      بسمه تعالي
      بسيج مظهر عشق و ايمان ، آگاهي و مجاهدت و آمادگي كامل براي سربلند كردن كشور و ملت است. مقام معظم رهبري(مدظله العالي)
      بسيج، نماد اخلاص است و خدمت خالصانه به مردم.
      بسيج ايمان عاشقانه و عميق پاك‌ترين انسان‌ها و فداكارترين و آماده به كارترين افرادي است كه در راه تحقق اهداف عاليه انقلاب اسلامي و سربلندي كشور دوشادوش مردم و مسوولين از هيچ تلاش و كوششي دريغ نمي ورزند.
      بسيج يك فرهنگ ساخته شده و در دوران حماسه ورزم است. خلوص و صفاي بسيجيان در دوران دفاع مقدس همچنان همچون خورشيد مي درخشد وتابش نورانيت سيماي درخشان بسيجيان مخلص و مبارز در جريان جنگ تحميلي انسان ها را مجذوب خود مي كرد.
      بسيج تحت فرمان رهبر معظم انقلاب در مواجهه با چالش‌هاي اساسي به ميدان آمده ‌و تاكنون توانسته است نقش‌آفريني موثري در مقابله با تهديدات صورت دهد. بي ترديد نقش بسيج در جذب و سازماندهي نيروهاي جهادي فعال در خدمت به مردم و محرومان از هيچ كس پوشيده نيست. در بحران كرونا و همچنين حضور فعالانه در كارگروه هاي بهداشت و درمان، نقش اين نيروي مردمي بسيار اثرگذار بوده و اين روحيه نيز بسيار قابل تقدير است.
      هفته مبارك و فرخنده بسيج فرصت مغتنمي است براي تجديد ميثاق با آرمان هاي بلند حضرت امام خميني(ره) و بيعتي است دوباره با رهبر معظم انقلاب.
      اينجانب ضمن ارج نهادن به زحمات و تلاش هاي بسييجيان، فرارسيدن هفته بسيج را به بسيجيان دريادل و با بصيرت، ايثارگران و خانواده هاي معزز شهدا و جانبازان گرامي كشور و همكاران گرامي در شبكه بانك هاي خصوصي تبريك مي گويم و سرافرازي و سربلندي ايران اسلامي را در پرتو توجهات امام زمان(عجل الله) و در راستاي‌‌‌ منويات مقام معظم رهبري از ايزد منان مسئلت دارم.

      gallery