جدیدترین عناوین خبری

پیام تبریک سرپرست مدیر عامل شرکت تامین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین

پیام تبریک سرپرست مدیر عامل شرکت تامین خ ...

دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ۴:۲۸ ب ظ

نوروز جشن نو شدن و دگرگونی، جشن شادی و شکوفایی، جشن هم‌دلی و هم‌پیمانی، زمان شنیدن ترنم پاکی صفای روح و جان و فرصتــی دوباره برای تــازه شدن و باز نگریستـن بر چگــونه زیستــن است.

جشن تاسیس شرکت کاسپین برگزار شد

جشن تاسیس شرکت کاسپین برگزار شد ...

شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ ۳:۲۰ ب ظ

جشن بیستمین سالگرد تاسیس شرکت کاسپین، با حضور مدیران و پرسنل مجموعه در روز یکشنبه 24 دی ماه 1402 در محل شرکت، برگزار شد. در این مراسم آقای نقشوان مدیرعامل محترم شرکت، ضمن تشکر از زحمات و تلاشهای تمامی پرسنل در راستای تحقق اهداف شرکت، اظهار امیدواری نمودند روند رو به رشد و پیشرفت شرکت با شتاب بیشتری در آینده نیز ادامه داشته باشد. بخش پایانی این مراسم به پذیرایی و گرفتن عکس‌های یادگاری توسط کاسپینی ها اختصاص داشت.

حضور شرکت کاسپین در بزرگترین رویداد کاریابی دانشگاهی

حضور شرکت کاسپین در بزرگترین رویداد کاری ...

یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ ۱۰:۱۶ ق ظ

نمایشگاه کار، رویداد جذابی است که به ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه کمک نموده و به فرایند استخدام دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در شرکت‌ها کمک می‌کند. همچنین حضور در این نمایشگاه‌ها باعث ارتقاء برند کارفرمایی و شناخت بیشتر کارجویان از شرکت‌ها می‌شود.

حضور شرکت کاسپین در دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت

حضور شرکت کاسپین در دهمین همایش سالانه ب ...

سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ ۹:۱۱ ق ظ

دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در روزهای 29 و 30 آبان ماه 1402 در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار گردید. در این همایش و نمایشگاه که به همت پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی برگزار می گردد و امسال با عنوان «گذار به بانکداری هوشمند» نامگذاری شده بود، بیش از 50 شرکت فعال در حوزه پولی و مالی کشور حضور داشتند.

پارسینس، مرجع بانکداری دیجیتال بانک پارسیان

پارسینس، مرجع بانکداری دیجیتال بانک پارس ...

دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ ۱۰:۳۷ ق ظ

با توسعه روز افزون فضای کسب و کارهای دیجیتال، ماهیت کسب و کارها تغییر یافته است به نحوی که به منظور سهولت دسترسی مشتریان، سرویس‌های مختلف می‌بایست از طریق کانال های متنوع در اختیار مشتریان قرار گیرد. بر همین اساس بسیاری از کسب و کارها به منظور برآورده کردن انتظارات مشتریان، تلاش دارند تا مستقل از ابزار و سامانه ها، قابلیت‌های دیجیتال خود را گسترش داده و یکپارچه سازی را در تمامی کانال‌های ارتباطی خود ایجاد نماید.

معرفی سامانه کشف تقلب «سند»

معرفی سامانه کشف تقلب «سند» ...

سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ۹:۴۷ ب ظ

منظور از تخلف و تقلب در خدمات مالی، بانکی و پرداخت، عبارت است از انجام هرگونه فعالیت‌های بانکی و پرداختی از روش های غیر قانونی مانند استفاده از کارت‌های بانکی یا اطلاعات حساب بانکی دزدیده شده برای پرداخت، جعل هویت (چه در سمت پذیرنده و چه در سمت پرداخت کننده وجه)، فعالیت‌های نامتعارف با حساب‌های بانکی اجاره ای، انجام تراکنش‌های مشکوک به پول شویی و غیره.

برگزاری کارگاه BIAN در پژوهشکده پولی - بانکی

برگزاری کارگاه BIAN در پژوهشکده پولی - ب ...

شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ ۲:۴۱ ب ظ

آقای مصطفی جاویده معاون فناوری اطلاعات کاسپین و مدرس پژوهشکده پولی و بانکی، کارگاه آموزشی با عنوان «کاربرد مفهوم بانکداری بدون هسته مبتنی بر استاندارد BIAN در جهت ارائه خدمات بانکداری دیجیتال» برگزار کرد.

کارگاه BIAN در پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی با هدف «ضروت تحول بانکداری متمرکز» برای مخاطبان نظام بانکی و آی ‌تی، سوم الی هفتم تیرماه 1402 بصورت مجازی برگزار شد.

محصولات کاسپین

MISYS

معرفی نرم افزار FBTI

محصول شرکت MISYS

از سال 83 تاکنون، شرکت کاسپین به عنوان شریک تجاری شرکت MISYS در ایران با آن شرکت همکاری داشته و سابقه پیاده‌سازی و پشتیبانی نرم‌افزار ارزی و بین‌الملل شرکت MISYS به نام TI را در بانک پارسیان دارد. نرم‌افزار TI نسخه اولیه این نرم‌افزار بوده و طی سال‌های گذشته با افزودن قابلیت‌های جدید، این محصول به TI+ و سپس FBTI ارتقا یافته است و در واقع نرم‌افزار FBTI جدیدترین نسخه از نرم‌افزار مذکور می‌باشد.

خدمات کاسپین