X
   
 
    • نماینده مردم آق قلا و گرگان در مجلس اعلام کرد:

      همکاری شایسته بانک پارسیان درکمک به مردم مناطق سیل زده

      همکاری شایسته بانک پارسیان درکمک به مردم مناطق سیل زده

      نماینده مردم آق قلا و گرگان از همکاری بانک پارسیان در کمک به مردم مناطق سیل زده تقدیر کرد و گفت: بانکها برای کمک به مردم مناطق سیل زده نیازمند خط اعتباری ویژه ای هستند.

      وی در ادامه اظهار کرد: بانک پارسیان به صورت ویژه بحث سیل زدگان عزیز را مورد بررسی و پیگیری قرار داده است و مساعدت و همکاری بانک ها، توانسته است مرهمی برای تسکین آلام مردم مناطق سیل زده باشد.
      تربتی نژاد نماینده گرگان و آق قلا با اشاره به همکاری بانک ها به ویژه بانک های خصوصی در کمک به مناطق سیل زده، اظهارداشت: بانک ها به اندازه توان اعتباری که داشتند در مناطق سیل زده همکاری کردند.
      سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس؛ افزود: در صورت حمایت بانک مرکزی و در نظر گرفتن مصوبات؛ بانکها می توانند کمک های اعتباری ویژه ای برای مناطق سیل زده در نظر بگیرند.
      نماینده مردم آق قلا درگفت وگو با اخبار بانک، خاطرنشان کرد: مقررگردیده با همکاری دستگاه های حمایتی و با مشاکت بانک ها روند ایجاد مشاغل خرد و کوچک در مناطق آسیب دیده از سیل فراهم شود.
      وی در پایان افرود: بانک پارسیان به عنوان بانک حامی مردم و مناطق کمتر برخوردار و محروم، با ارایه تسهیلات قرض الحسنه ، خود اشتغالی، تعمیر و ودیعه مسکن، درمان و ... توانست در بهبود وضعیت رفاهی مردم نقش موثری ایفا کند.