X
   
 
    • علیم یارمحمدی نماینده زاهدان اعلام کرد: عملکرد مطلوب بانک های خصوصی بویژه بانک پارسیان در بهبود وضعیت مردم در مناطق محروم

      علیم یارمحمدی نماینده زاهدان اعلام کرد: عملکرد مطلوب بانک های خصوصی بویژه بانک پارسیان در بهبود وضعیت مردم در مناطق محروم

      علیم یار محمدی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی از عملکرد بانک های خصوصی به ویژه بانک پارسیان در سال ۹۷ تقدیر کرد.

      وی گفت: بالغ بر 75درصد جمعیت استان سیستان و بلوچستان اهل تسنن بوده و کمتر از تسهیلات بانک ها استفاده کردند، اما اتفاق مثبتی که درسال گذشته رخ داد این بود که برخی از بانک ها بویژه بانک های خصوصی پیش قدم برای ارائه کمک به مردم استان های مرزی و حاشیه ای شدند‌.
      وی افرود : بانک پارسیان با ارایه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، خود اشتغالی، تعمیر و ودیعه مسکن، درمان و ... توانست در بهبود وضعیت رفاهی مردم نقش موثری ایفا کند.
      یارمحمدی در گفت وگو با اعتدال آنلاین، بیان کرد: بانک پارسیان همچنین تعهداتی در زمین اشتغالزایی روستایی و حمایت از تولید داخلی و رونق کسب و کار نیز در استان های محروم از جمله سیستان و بلوچستان پرداخت کرده است که نتایج مطلوب و اثرگذاری داشته است.
      نماینده زاهدان خاطرنشان کرد: تسهیلات ارائه شده که بخشی از آن توسط دولت، بخشی دیگر به کمک بانک های خصوصی و بخشی دیگر به همت مردم و بخش خصوصی بود در مناطق مرزی و حاشیه ای خصوصا در شهرهایی مانند سیستان و بلوچستان که ازنظر جمعیتی نزدیک به 50 درصد آن را بافت روستایی تشکیل می دهد توانسته است کمک موثری به تغییر سبک زندگی مردم و کمک به رفاه حال آنان کند.