X
   
 
    • حمایت از نیازمندان، اشتغال و ازدواج جوانان از مهم ترین سیاست های بانک پارسیان

      حمایت از نیازمندان، اشتغال  و ازدواج جوانان از مهم ترین سیاست های بانک پارسیان

      بانک پارسیان در راستای توسعه عدالت اجتماعی و ارتقای رفاه و امنیت اقتصادی همه اقشار جامعه و عمل به وظیفه مسئولیت های اجتماعی خود و در جهت توانمندسازی نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تا نیمه اول تیرماه سال جاری، با تحقق 11 درصدی برنامه ابلاغی بند ب تبصره 16 بودجه 1401، بالاترین درصد عملکرد را در بین بانک ها از آن خود کرد.

      بر اساس مصوبه بودجه 1401، مبلغ 2500 میلیارد ریال پرداخت تسهیلات برای بانک پیش بینی شده است که تا نیمه اول تیرماه، بانک پارسیان با پرداخت 274 میلیارد ریال در قالب 308 پرونده، موجبات اشتغالزایی 354 نفر را فراهم کرده است.
      گفتنی است؛ بند ب تبصره 16 قانون بودجه 1401 کشور بر حمایت از افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و عمل به تکالیف قانونی و باهدف کمک به رونق اشتغال و توانمندسازی اقشار کمتر برخوردار تأکید دارد.
      همچنین بانک پارسیان همگام باسیاست‌های دولت در اجرای بند الف تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 کل کشور و ماده 10 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، تا نیمه اول تیرماه سال جاری، 1621 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند آوری به مبلغ 610 میلیارد ریال به مشمولان این طرح پرداخت کرده است.
      شایان ذکر است؛ این بانک همگام با برنامه‌های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان، تا نیمه اول تیرماه سال جاری با پرداخت 3،057 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، تعداد 2 هزار و 305 نفر را به خانه بخت فرستاد.