X
   
 
    • پیام تبریک رئیس کانون بانک های خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت روز خبرنگار

      پیام تبریک رئیس کانون بانک های خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت روز خبرنگار

      کورش پرویزیان، رئیس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار، از تلاشگران عرصه خبر، رسانه و اطلاع رسانی کشور تقدیر کرد.

      متن پیام کورش پرویزیان بدین شرح است:
      بسم الله الرحمن الرحیم
      «ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ؛ سوگند به قلم و آنچه می‌نویسند»
      بی شک رسانه‌ها نقشی شگرف در شکل دهی افکار عمومی دارند و به عنوان بازویی توانمند در کنار سازمان ها می‌توانند، در رونق و توسعه جامعه اثرگذار باشند.
      مسئولیت خبرنگاران در دوران پرتلاطم پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و پس از آن بر هیچ کسی پوشیده نیست و در شرایط کنونی کشور؛ نقش و عملکرد ایشان به منظور آگاهی بخشی به جامعه و کمک به بنگاه‌های اقتصادی و بانک‌ها و ریل گذاری بر پشتیبانی و مانع‌زدایی‌ از تولید، بیش از هر زمان دیگر مشهود است.
      چالش­ های امروز جامعه بشری و در رأس آنها بحران پاندمی کرونا، زندگی را برای آحاد جامعه دشوار و مشکلات اقتصادی را دو چندان کرده است که در همین راستا اصحاب رسانه و خبرنگاران محترم با درک موقعیت حساس و حیاتی در برهه‌های مختلف ازجمله در تلخکامی بروز و شیوع این ویروس منحوس، به رسالت آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی خود عمل کردند و در همراهی با مردم، مسئولین و نظام بانکی به خوبی پیام رسانی و روشنگری کردند.
      لذا به مناسبت گرامیداشت مقام خبرنگار؛ این روز باشکوه را به تلاشگران این عرصه خطیر تبریک عرض نموده و ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، قدردانی خود را از تمامی خبرنگاران ارجمند و فعالان حوزه آگاهی بخشی، امیدآفرینی و اطلاع‌رسانی که با اندیشه و قلم خود همواره حامی و پشتیبان آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و تعالی نظام بانکی کشور هستند، اعلام می‌نمایم.

      گالری