X
   
 
    • افتتاح باجه بانک پارسیان در شرکت اپال پارسیان سنگان

      افتتاح باجه بانک پارسیان در شرکت اپال پارسیان سنگان

      باجه بانک پارسیان در شرکت اپال پارسیان سنگان طی مراسمی روز سه شنبه 8 تیرماه با حضور جمعی از مدیران دو مجموعه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

      در این مراسم که با حضور مهنـدس اردشیر عسـگری، مدیرمجتمع اپال پارسیان سـنگان ؛ حامد عابدینی، رییس منطقه 51 مشهد وحمید رهسپار،رییس شـعبه تربت حیدریه بانک پارسیان و جمعی از مدیران شرکت و بانک برگزارشد، برتوسـعه همکاری و تعامل بیش ازپیش تاکید شد.
      حامد عابدینی، رییس منطقه 51 مشهد بانک پارسیان با بیان اینکه شرکت اپال پارسیان سنگان از شرکت های تولیدی موفق و برترکشور می باشد، گفت : برای بانک افتخار بزرگی است که در راستای منویات مقام معظم رهبری وتحقق شعار سال همانندگذشته بتواند درخدمت تولید و اقتصاد کشور باشد.
      وی در این مراسم تاکید کرد: افتتاح باجه اپال پارسیان سنگان یکی از اقدامات مدیریت بانکداری شرکتی بانک پارسیان وگامی در جهت ارائه سرویس ویژه به مشتریان خاص این بانک به شمار می‌رود.
      عابدینی افزود: افزایش رضایتمندی مشتریان در بخش‌های گوناگون با توجه به نوع فعالیت مشتریان و نیازهای آنها از جمله خدمات ویژه و هدفمند بانکداری شرکتی بانک پارسیان است.
      مهنـدس اردشیر عسـگری مـدیر مجتمع اپال پارسیان سنگان نیز با ابراز خرسندی از همراهی شرکت اپال پارسیان سنگان درکنار بانک های معتبر و خوشنام کشور گفت : بانک پارسیان به عنوان بانک پیشتاز در زمینه حمایت از تولید ملی حضوری فعال دارد و امیدواریم با حضور این بانک در شرکت اپال پارسیان سنگان اقدامات جدید و بزرگی با همکاری این دو مجموعه انجام شود و اثرات بزرگی را در اقتصاد کشور برجای بگذارد.
      گفتنی است؛ در شرایط دشوار مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم و پاندمی کرونا ، بانک پارسیان با مشارکت در تامین مالی پروژه های کلان اقتصادی و طرح های ملی و زیربنایی کشور در جهت تحقق اهداف و سیاست های اقتصادی مهم" اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید"، گام های بلندی برداشته است.

      گالری