X
   
 
    • شمارش معکوس برای عملیاتی شدن رمزدوم پویا(رمز یکبار مصرف)

      شمارش معکوس برای عملیاتی شدن رمزدوم پویا(رمز یکبار مصرف)

      بانک پارسیان به منظور افزایش سهولت مشتریان خود در استفاده از رمز پویا، امکان دریافت پیامکی رمز دوم پویا به صورت خودکار را برای آن دسته از مشتریانی که شماره همراهشان در این بانک ثبت شده و رمز دوم ایستا دارند، فعال نموده و طی ارسال پیامک به ایشان اطلاع رسانی می نماید.

      براساس اعلام رسمی بانک مرکزی ج.ا.ا و توافقات انجام شده در کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و برای جلوگیری از تهدیدها و سو استفاده کلاهبردارن اینترنتی از کارت‌های بانکی، رمز دوم ایستا(رمزهای دوم کنونی) غیرفعال خواهد شد و مشتریان از ابتدای دی ماه می بایست از رمز دوم یکبارمصرف(رمزپویا) استفاده کنند.
      همچنین طبق اعلام این بانک، آن دسته از هموطنانی که قادر به استفاده از راهکارهای مبتنی بر گوشی تلفن همراه هوشمند نیستند، می توانند رمز دوم پویا را از طریق پیامک نیز دریافت کنند.
      براین اساس بانک پارسیان در اقدامی رمز دوم پویا را برای آن دسته از مشتریانی که شماره تلفن همراه آنها در بانک اطلاعاتی این بانک موجود بوده و دارای رمز دوم ایستا هستند، را فعال کرده که با این حساب، این دسته از مشتریان دیگر نیازی به مراجعه به خودپردازهای بانک پارسیان برای فعالسازی رمز ندارند.
      همچنین دارندگان کارت‌های نقدی پارسیان در صورت تمایل به بهره برداری از رمز دوم پویا آفلاین، در ابتدا می‌بایست نسبت به دریافت و نصب همراه بانک پارسیان اقدام کرده و سپس با مراجعه به خودپردازهای بانک پارسیان از طریق منوی عملیات رمز<ثبت نام رمز یکبار مصرف، یک رمز دلخواه هشت رقمی را برای کارت خود انتخاب و تایید کنند. در این مرحله کدفعالسازی برای آنها پیامک شده که با در اختیار داشتن این کد فعالسازی و رمز هشت رقمی انتخابی خود قادرخواهند بود با ورود به اپلیکیشن همراه بانک پارسیان و انتخاب گزینه رمز یکبار مصرف، اقدام به دریافت رمزیکبار مصرف کارت کنند.
      با عنایت به ضرورت دسترسی به شماره همراه ثبت شده در سامانه های بانک جهت دریافت رمز دوم پویای پیامکی، آن دسته از مشتریانی که نیاز به تغییر شماره همراه اعلامی خود در بانک پارسیان را دارند، می بایست برای اصلاح این شماره با در دست داشتن اصل کارت ملی، به یکی از شعب بانک مراجعه نمایند.