X
   
 
    • اهدای جایزه 500 میلیون ریالی طرح کیان بانک پارسیان در شعبه سرسبز

      اهدای جایزه 500 میلیون ریالی طرح کیان بانک پارسیان در شعبه سرسبز

      با حضور رییس اداره تبلیغات و تشریفات مدیریت روابط عمومی بانک پارسیان، مسئولین شعبه سرسبز و تعدادی از کسبه، جایزه 500 میلیون ریالی طرح کیان بانک پارسیان به خانم مریم فاتحی در شعبه سرسبز تهران اهداء شد.

      رییس اداره تبلیغات و تشریفات در این مراسم گفت : طرح کیان پارسیان با هدف تشویق پذیرندگان دستگاه کارت خوان متصل به حساب پارسیان اجرا شده است.
      لیلا آهسته افزود : نخستین مرحله قرعه کشی طرح کیان بانک پارسیان دوم بهمن ماه 97 برگزار و برنده جایزه بزرگ 3 میلیارد ریالی کمک هزینه خرید واحد مسکونی معرفی و برنده مشهدی این مرحله طی مراسمی جایزه خود را دریافت کرد.
      وی خاطرنشان کرد: مراسم قرعه کشی مرحله دوم طرح کیان پارسیان نیز برای معرفی 10 برنده کمک هزینه 500 میلیون ریالی خرید خودرو تولید داخلی، دوم شهریورماه 98 برگزار شد و برندگان خوش شانس از شهرستان های اهواز، مشهد،خرم آباد ، زابل، ساوه و 5 نفر از تهران هدایای خود را دریافت کردند.
      آهسته تصریح کرد: بانک پارسیان توانسته است با ارایه خدمات نوین و متنوع و همچنین حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط، به عنوان بانکی خوش نام و موفق در خدمت رسانی به مردم باشد.
      علیرضا رزاقی، رییس شعبه بانک پارسیان سرسبز نیز ضمن تبریک به برنده خوش شانس پارسیانی، به طرح های جدید بانک پارسیان تحت عنوان " پژواک پارسیان و طرح اعتباری نوید پارسیان" اشاره کرد و افزود : مشتریان می توانند با استفاده از این طرح ها از مزایا و تسهیلات ویژه آن بهره مند شوند.
      برنده جایزه 500 میلیون ریالی طرح کیان پارسیان نیز ضمن ابراز خوشحالی و تشکر از مسئولین شعبه و همچنین ابراز رضایت از عملکرد بانک پارسیان،گفت: مایه مسرت است که مشتری این بانک هستم .

      گالری