X
   
 
    • صدای مشتری

      صدای مشتری

      زیباترین و دلنشین ترین صدا برای یک سازمان صدای مشتری است
      «روابط عمومی» بخشی از وظایف مدیریت سازمان است. تلاشی است پیوسته و برنامه ریزی شده و فرآیندی که از طریق آن افراد و سازمان می کوشند تا تفاهم و پشتیبانی کسانی که هم اکنون با آن ها سروکار دارند و در آینده نیز ارتباط خواهند داشت را بدست آورند.
      بانک پارسیان یک نهاد مالی و جزو اولین بانک های خصوصی است و در این دوران توانسته به دلیل نوآوری های فراوان در رتبه بندی ها مقام اول را کسب کند و کارکنان آن با مشتریان فعلی، مشتریان بالقوه و تمامی مراجعه کنندگان با احترام کامل رفتار می کنند. کارکنان بانک پارسیان اطلاعات مربوط به سهامداران، مشتریان و مراجعان گرامی را محرمانه تلقی می کنند و این اطمینان را به آنان می دهند که از اطلاعات یادشده جز در امور بانکی استفاده نمی شود.
      مشتریان فهیم و گرانقدر به خوبی می دانند که روابط عمومی، حلقه ارتباطی سازمان با آنهاست و در این راه نقش بسیار مهمی ایفا می کند. هرچه این حلقه ارتباطی صمیمانه تر، گسترده تر و محکم تر باشد به همان اندازه سازمان و مشتری، در پیشبرد اهداف و ایده هایشان کامیاب تر خواهند شد.
      روابط عمومی می داند که زیباترین و دلنشین ترین صدا برای یک سازمان صدای مشتریان است و با گوش جان آن را می شنود.
      روابط عمومی با استفاده از ابزار مختلف، در جهت گفتگو و ارتباطی تنگاتنگ با مشتری تلاش می کند، و از این زاویه است که هر لحظه می تواند، نیازهای مشتریان را سنجیده و برای تامین آن گام بردارد. همچنین روابط عمومی با شناسایی نیازهای مشتریان، سهام داران، ذی نفعان و خریداران، و با طبقه بندی و انتقال خواسته های ایشان به مدیریت های مربوط، نسبت به ایجاد تعامل پایدار و تامین سود دوطرف تلاش می کند.
      زندگی، فرآیندی از ارتباطات، اطلاعات و تبادل آگاهی ها برای رفع نیازها، میان افراد جامعه است. در این فرآیند وظیفه روابط عمومی یکپارچه سازی و هم افزایی و رد و بدل سریع اطلاعات، بین کارکنان در درون سازمان و در میان مشتریان و ذی نفعان در بیرون سازمان می باشد.
      اطلاع رسانی شفاف و ارتباط صمیمانه با مشتری یکی از وظایف و فعالیت های جدایی ناپذیر روابط عمومی است. روابط عمومی نه تنها در برابر مشتریان مسئول است بلکه همواره رسالت خود را آگاه کردن مدیران به منظور تصمیم گیری های درست و به هنگام، می داند. کارگزار روابط عمومی با نگرش مثبت و ترسیم چهره ای شفاف و زیبا از سازمان و مشتری، نگاهی مثبت در طرفین ایجاد می کند. چنین روابط عمومی ای رابطه خود با رسانه های گروهی را حفظ و می کوشد که با رعایت اخلاق حرفه ای، سرعت در انتقال خبر را فدای صحت خبر نکند.
      اساس و پایه روابط عمومی علم است، روابط عمومی ها اگر به صورت حرفه ای به کار خود بپردازند، جایگاه خود را حفظ و بالنده خواهند کرد.
      امروزه روابط عمومی الکترونیک، رابطه موجود بین متخصصان روابط عمومی و روزنامه نگاران را تغییر داده و این امر نشانگر آنست که روابط عمومی از پوسته یک شغل سنتی با رابطه ای قدیمی خارج و به جایگاه شایسته و بایسته خود به عنوان روابط عمومی دیجیتال تبدیل شده است.
      خلاقیت و نوآوری، بویژه در ارائه خدمات جدید و شفافیت در ارائه اطلاعات ازاصول اساسی بانک پارسیان به شمار می رود. توجه به نظرات همکاران، بحث وگفتگو، انتقال پیشنهادها و ترویج دانش حرفه ای بین مدیران و همکاران، مورد تأکید بانک پارسیان است.
      یکی از سیاستهای راهبردی و کاربردی بانک، ارائه توضیحات کامل و لازم از انواع خدماتی است که به سهامداران، سپرده گذاران، مشتریان و مراجعان ارائه می شود و در این راه روابط عمومی حلقه اجرایی این خدمات است.
      تمامی ارتباطات و مراودات (شفاهی، کتبی و الکترونیک) در بانک پارسیان براساس استانداردهای رفتار حرفه ای انجام می شود، زیرا این ارتباطات، نمایانگر استانداردهای حرفه ای بانک است. بانک از کارکنان خود می خواهد که در ارتباط و مراودات خود متعهدانه، صادقانه، محترمانه، شفاف و دقیق برخورد کنند.
      پاسخگویی وظیفه کارکنان و روابط عمومی بانک پارسیان است، از این رو مشتری می تواند خواسته خود را از طریق تماس با شماره تلفن 81151000، وب سایت بانک پارسیان به نشانی www.parsian-bank.ir، ایمیل info@parsian-bank.ir و یا از طریق تلفن ارتباط مستقیم با مدیرعامل که در همه شعب نصب می باشد مطرح کند. بدیهی است در سریعترین زمان موضوع بررسی و نتیجه اعلام می شود.
      کوتاه اینکه:
      1- شالوده کار روابط عمومی بر پایه رضای پروردگار و تلاش در جهت کسب رضایت مشتریان است.
      2- در اطلاع رسانی و فعالیت های روابط عمومی هیچگاه فرهنگ جامعه نادیده انگاشته نمی شود.
      3- روابط عمومی در گام نخست اطلاع یابی و سپس اطلاع رسانی را در دستور کار خود دارد.
      4- روابط عمومی ضمن احترام به سلایق و افکار مختلف، تلاش می کند فعالیت هایش با اهداف و چشم انداز سازمانی و قوانین و مقررات جاری و فرهنگ عمومی و هنجارهای جامعه هم خوانی داشته باشد.
      5- روابط عمومی سعی بر آن دارد که اطلاعات را به گونه ای طبقه بندی و فراهم کند که مسئولین سازمان و مشتریان هر یک به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند.

      مدیر روابط عمومی
      شماره تماس:84842811